Jak zainstalować plik APK / APKS / OBB na Androida?
Cześć, Możesz tam pobrać plik APK "com.re3.benchmark" dla Samsung Galaxy mini 2 S6500 bezpłatnie, wersja pliku apk to 3.0.78 aby pobrać do Samsung Galaxy mini 2 S6500 po prostu kliknij ten przycisk. To łatwe i gwarancja. Dostarczamy tylko oryginalne pliki APK. Jeśli którykolwiek z materiałów w tej witrynie narusza Twoje prawa, zgłoś nam
Relative Benchmark przetestuje Twój mobilny GPU, aby sprawdzić, czy jest w stanie renderować grę podobną do konsoli. Możliwości procesora nie mają żadnego znaczenia, ale zostaną uwzględnione w przyszłej aktualizacji. Benchmark składa się z animacji wypełnionej efektami przetwarzania końcowego, takimi jak głębia ostrości, promienie boskie, okluzja otoczenia w przestrzeni ekranu, a także zawiera płynne cienie, antyaliasing, filtrowanie anizotropowe, odbicia i załamania w czasie rzeczywistym. Scena, którą renderuje, ma około 22 milionów wielokątów z widocznymi około 1 milionami wielokątów. Terrain Shader wykorzystuje 14 jednostek tekstur, aby zobaczyć, jak dobrze twój GPU radzi sobie z pobieraniem wielu tekstur na piksel.
Możesz teraz wyświetlać rozszerzenia OpenGL ES 2/3 swoich GPU (dotykając linków rozszerzenia OES / EXT / NV do jego strony z dokumentacją), wartości filtrowania anizotropowego i antyaliasingu, precyzję płynnego shadera pikseli i możliwości OpenGL ES 3 (maks. Jednolite bloki, maks. warstwy tablic tekstur, maksymalne formaty binarnych shaderów). Ponadto jest to jedyny test porównawczy, który może działać w rozdzielczości 4K (3840x2160), jeśli obsługuje go twój GPU.
Nawigacja wewnątrz sceny jest teraz bezpłatna, wypróbuj ją! (Możesz poruszać się, dotykając / przeciągając lewą i prawą stronę ekranu).
Niektóre funkcje w teście porównawczym mają poziomy (niski / średni / wysoki), gdy tylko jest to możliwe. Oto, czym się różnią:
DOF - Niska (jądro 7x7,) Wysoka (jądro 15x15, efektywnie 4 razy więcej operacji)
Cienie - niskie (mapa cieni 1024x1024 z gładkim filtrem 3x3) Średnie (MaxTextureSize / 2 z jądrem 5x5) Wysokie (MaxTextureSize z jądrem 7x7)
SSAO - niskie (1/4 rozdzielczości) Wysokie (1/2 rozdzielczości, 4x cięższe przetwarzanie )
Do celów porównawczych zawsze używaj niskiego ustawienia, aby zapewnić wsteczną zgodność z poprzednio przesłanymi wynikami.
WIELKA UWAGA:
- Ten test porównawczy wymaga teraz OpenGL ES 3.0
Jeśli widzisz znacznie niższą niż oczekiwano wydajność, oto kilka ogólnych wskazówek dotyczących poprawy ogólnej wydajności w systemie Android:
- wyłącz programy antywirusowe (na urządzeniach z niższej półki ma to duże znaczenie)
- zamknij wszystkie aplikacje z menedżera zadań (aplikacje mogą działać, nawet jeśli są w tle)
- uruchom ponownie urządzenie (wymusza to zatrzymanie większości aplikacji i usług działających w tle)
- pozwól urządzeniu ostygnąć, jeśli jest gorące (nie musisz go w tym celu wyłączać, po prostu zostaw je w trybie uśpienia)
- następnie uruchom Relative Benchmark Konserwatywna aplikacja do obsługi wiadomości na Androida! Otrzymuj kanały informacyjne z: • Raportu Drudge • Wiadomości Foxa • Blaze • Newsmax • The Daily Wire • Breitbart • Townhall • American Thinker • I WIĘCEJ funkcji: • Material design • Pociągnij w dół, aby odświeżyć • Otrzymuj powiadomienia o najświeższych wiadomościach